Sunday 10 June 2012

Mood msh dlm bcuti..... tp dah kene blik g campus.... sedih nye rsa!!!!!! walaupun bru sekejap bpisah ngan family tp dah rndu kat all family.... rindu kan adib n sya..... walaupun kadang2 dio org wat aku hilang kesabaran  ngan dio org tp mereka jgk yg dpt menghilangkan segala masalah n juga stress bila tgk muka mereka... Tgk senyuman n gelak tawa mereka membuatkan hatiku tenang.. Aku ingin terus mendengar gelak mereka..... Bg permulaan sem 2 ia amat mendebarkan aku... Aku tkt utk bdepan ngan sem 2.... adakah ia akan menjadi lbh mengerikan dri sem 1????? aku amat berharap agar aku berjaya melepasi sem 2 tanpa mempunyai byk mslh.... what i'm trying to do here is just to make both my parents happy with... aku ingin slalu lihat wajah mereka berseri dgn senyuman.... i love my family so much..... :)

No comments:

Post a Comment