Monday 18 June 2012

18/6/2012

hari ini hari aku quite oklah.. msuk kls typing for 3 hours n learn how to do business letter... the format was quite hard for me to remember... OMG!!!! how to make remember it... aku belum start lg study... untuk office admin for this sem kita org kene wat meeting... aku x thu lah mcm mna performance aku... msk kelas bbm pulop.. perkara yg i hate the most when in form 5 timbul kembali... dlm bbm aku kena cri kslhan kata or imbuhan or else.. itu lah perkara yg melemahkan aku.. aku mmg pyh skit nak cri semua kslhan tu... msa form 5 ingat lg aku... kwn2 aku yg lain dah jumpa kesalahan ejaan n kata.. tp aku jumpa satu je...hehehehe.. msk kls admin plop... sir yg ajar aku tu ok... tp yg letihnya dia explain pun in english jgk... tu wat aku ssh nak fhm... ermmm... aku nak wat mcm mana dah tu cra pengajaran dia... hrp2 lps nie blh lah blaja untuk memahami cra pengajaran dia.... :)

No comments:

Post a Comment