Friday 29 June 2012

29/6/2012

tdi tgk cnta kura2.... best lah jgk crita dia... blh thn lah.... msa aku duk asyik duk tgk crite tu aku tfikir agaknya bilalah akan tiba msa utk aku bcinta... hehehehehehe... bunyi gatal kan... blaja pun x abis lg... gatal nak bcinta... hehhehehe...but i just think when my love will come... i just wondering about it.. tgk org bcinta best jgk... tp is that true love is fun or miserable???? hmmmm.... but i still a girl that hoping a guy to me love n   take a good care of me... only God know when my love will come... :) ....... all the homework is done but the question is whether my answer is correct???? lps nie nak cri tajuk yg sesuai utk bbm... hrp2 jumpalah kan... :)


"If a man wit be wandering, let him study the mathematics."
(Francis Bacon) 

No comments:

Post a Comment