Wednesday 13 June 2012

13 June 2012

Hari ini nothing special..... hari ini cuma ada 1 kls je.... ermm.. seperti biasa bab2 kump nie mmg mslh bgi aku.. Aku x thu nak group ngan sape... pyh kan... aku sentiasa tersisih bab2 group nie... hurmmm.... aku ada bca cerpen pendek kat penulisan2u.... semua crite yg aku bca kebanyakkan nya cerita sedihh... sebak jdinya aku mlm nie... ada satu cerpen yg menarik minat aku... dlm cerpen itu diceritakan betapa kuat nya cintanya kepda Allah... n aku ttnya pda diriku sndri adakah sekuat itu cintaku kpd Allah... hurmm... aku sndri x de jwpan nya... tp x dpt ku bygkan jika Allah meninggalkan aku walaupun untk sesaat.. x thu lah mcm mana agaknya hdup aku... ermm... esk aku ada 3 kls.. start kol 8 lg... kene bgn awl lah esk nampaknya.... :)

No comments:

Post a Comment