Monday 11 June 2012

11 June 2012

Hari aku masuk kls typing n bbm.... For omt 182 lecturer x msuk lg.... bru je msuk 2 kls tu dah ckp mendebarkan aku... i kept wondering whether i can type that fast..... ari khamis nie Puan Shafini nak tgk skill kito org dlm typing... itu wat aku tkut sbb aku takut klu aku yg plg lmbt typing dlm kls tu.... hmmmm.... msuk kls bbm plop... itu pun kls yg mendebarkan jgk... aku kene n wajib akan pengucapan awam... that really scary... i memang x leh ckp kat dpn.... aku msih rsa takut n segan.... hmmm.. ape lah aku nak wat bila tiba waktunya nnt... comfirm... sejuk satu bdn dibuatnya.... Pgi nie aku jumpa ngan Sir Amri.... lecturer bel aku masa sem 1.... yg pling mengejutkan is that he still remember my name... aku ingat dia dah lupa dah... :)

No comments:

Post a Comment