Friday 28 February 2014

MPG Night

thanks a lot to our beloved lecturer Madam Hafiza
and all part 4 OM student for making this event for us...
it was such an interesting night
we really really enjoy ourselves
siap mkn western lg...
hahahahahahaha...
nasib baik x hdp balik ayam kat pinggang...
huhuhu
whatever it is
i really enjoy myself there...
:)


me, sha and Miss Safiah

Miss Shol, me n Madam Hafiza

With King of the Vintage Night

Bat, me and aten 
Camin n me.. 

bulat and me

hahaha... love hok x brapo nop jadi.. huhu

prasan lebih... hahahaha

2 comments:

  1. Wahhh mcm best jahhh.....ni dinner abis sem ko? Btw u looked prettyhhhh....awwww.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah dinner utk abis sem... huhuhu... trima kasih mimi.... malu plop mimi oyak gitu.. huhuhu....

      Delete