Friday 21 September 2012

22/9/2012

my examination just around the corner... it make me feel more more more nervous... aku bukan nak bangga diri tp kan jdi satu2nya AD in ur faculty make ur life difficult cause everyone will watching for u.. it make me more more more afraid.... aku x thulah klu aku msih leh dpt AD x utk sem nie... tp hrp2 dptlah... tp aku x thu leh dapt x.. hidup kian berubah skrang tp knp aku berubah itu yg jdi persoalan... bila kita kerja dlm group pelbagai mslh yg timbul... n still smpai skrang aku msih lg punya mslh bila kerja grouping... hmm.. kene mrh sdh nak jdi biasa dlm hdup aku... walaupun pada mulanya aku x suka msuk debat tp kerana debatlah aku dpt keyakinan diri.. berani utk mencuba walaupun slh.... alhamdullillah aku berjaya wat presentation omt115 aku tnpa membaca di slide n aku juga bjaya wat mock meeting aku tanpa membaca script n skrang aku dah blh kuatkan suara aku bila membaca di dpan.. walaupun perasaan takut masih ada tp alhamdullillah aku blh mengatasinya skrang... aku mula untk blaja memaafkan org lain walaupun ape yg mereka wat kat aku bkn kerana aku nak tunjuk baik tp kerana aku rsa aku tidak layak utk mrhkan org itu... kerana aku juga mcm dio org sentiasa melakukan kesilapan... aku amat bhrp agar Allah masih membuka pintu kemaafan wat aku sblm aku bjumpa denganNya... aku ingin hdup aku kembali seperti dlu n gembira bsama ngan family aku... hope segalanya bjlanan dgan baik waktu examination aku nnt... :)

No comments:

Post a Comment