Tuesday 11 September 2012

12/9/2012

makin kita besar makin byk bnda yg kita lakukan.. sometimes something yg kita mungkin fikir kita x akn buat kita blh jd kita akn wat bnda tu... kdg2 x terlintas di fikiran kita yg kita akn wat bnda tu... hmmm... kita hanya blh merancang tpi tuhan juga ada perancangan yg tsendiri yg jauh lbh hebat... aku kdg2 x fhm ngan diri aku sendiri...  knp aku jdi mcm nie.. what is wrong with me... Ya Allah please help me supaya aku leh kembali ke pangkal jln-MU.... aku dah letih jdi mcm nie.. secara jujurnya aku tidak suka ngan diri aku sekarang... i need to change n become someone that is much more better than who i am now... something i never expect i will do it n something i hate to do it n now i let it happen to me.. what wrong with me.. itulah dlu duk kata org lain.. skrang u feel for yourself... life become more difficult to me now... i need to work hard to change myself... i dont want to die like this... i hope there is still a time for me to change myself before i meet Him... :)

No comments:

Post a Comment