Sunday 26 January 2014

27/1/2014






after almost 6 days i'm feeling unwell
now...
Alhamdulillah...
rsa sihat sikit...
huhuhuhu......
nasib baik x kna demam denggi
klu x
jeng.. jeng... jeng....
i just can't imagine what will happen to me
dah lah assignment tgh berlambak skrang
aduh...
mmg lah best demam sbb dpt mc
x yah msuk kls
but
yg x bestnya aku t'paksa skip my quiz
x thulah nak ambik bila....
to take the quiz this week
i still little bit letih...
almaklumlah kan..
i just recover from my fever
even my batuk pun x sembuh2 pun lg...
huhuhuhu..
tp kesian kat sha
ari tu dia yg tmn kan aku pegi hospital
skrang dia plak msuk wad sbb demam
boring jgk aku rsa.
aku dah pegi melawat dia semlm
tp ari nie aku rsa little bit tired 
so i decide to go tomorrow...
hope she will get better soon..


tq so so so so much 
to
sha
nurse and doctor wad s111 hehehehehe
cause willing to take care of me when i'm not feeling so welll...
thanks sha sbb sudi tmn kan aku pegi hospital ari tu...
thank you so so so much....
hanya Allah sahaja yg blh membalasnya....



whatever it is i hope that i can pass through this 
test patiently...
and Thank You Allah
for giving me this sickness
cause i know you give this sickness
to show that you still love me...
n
to make me remember for all kenikmatan 
that you give to me...
i'm really thankful for all kenikmatan yang telah Engkau kurniakan 
kepada ku...
Terima Kasih Ya Allah....



No comments:

Post a Comment