Sunday 7 July 2013

7/7/2013

trima ksih buat my beloved friend mimi for ur advice.... i really appreciate it a lot.... tq jgk wat my madam for her advice... mungkin ada sbb semua ini terjadi... semua sdh di atur olh Allah dan aku sbgai hambaNya akn menerima dgn hati yg terbuka.... sekurang2nya aku still ada memori perkenalan antara aku dan roomate aku tu.. walaupun sekejap tp ckp utk menjdikan memori yg baik.... so i should appreciate it right???? tp yg menghairankan adlh roomate aku yg lain tu ckp aku nie dah lain drpd yg dlu... tp lain kat mana ye??? hmm.. mungkin bnr aku ngan dia mmg x leh nak msuk group kot.... biarlah ia begitu kan... sbb aku x leh nak wat ape2 psl tu kan??? dan aku thu knp aku rsa benci n annoy bila dgr suara dia.. ia adlh disbbkan aku terasa diriku di reject dri jdi kwn dia... n jealous bila lht dia blh ckp byk ngan org lain... but i have to accept it the way it is... cause people are not same right.... so cheer up lynne!!!!!!! :)

4 comments:

  1. Yuppp thats the semangatthatiwant......u go girl!!!!
    Xyoh piki pjg2 sgt hal ni....nnti effect your study.
    Chaiyok2!!! Enjoy your life...muah2


    ReplyDelete
    Replies
    1. nie makin sayang ko mimi nihh... tq for everything mimi... :)

      Delete
    2. Welcome my sayang...auwwwwhhh.

      Delete