Thursday 4 July 2013

5/7/2013

setlh hmpr 3 mggu aku x berckp ngan roomate aku yang sorang tu akhirnya terbongkar jgk rahsia aku yg aku nie mmg tkt ngan dia.... slps dripda terbongkar rahsia tu aku dah blh lah bertegur sapa ngan dia sikit.. di sbbkan aku yg mulakan tepuk tampar tu maka aku dah mula terbiasa bila dia plak yg betepuk tampar... huhuhu... tpi persoalannya seberapa lma semua itu akan bertahan??? aku berhrp agar x de ape2 yg jdi.... n biarlah semuanya ok sampai lah aku hbs sem 4 aku nie.. krna pengalaman aku when i'm in part 2 was already really scary for me to remember back.... i hope nothing will happen... :)
bila aku lht blik muka ex-friend aku, aku jdi rsa kesian n aku mulalah nak ingt blik memori ketika kami berkwn dlu.... walaupun aku byk mdgr cerita yg krg enak didgr psl dia tp aku x thu knp aku rsa sgguh kesian dgn dia..... hmmmmmmmm.................

No comments:

Post a Comment