Thursday 18 July 2013

19/7/2013

Alhamdulillah aku dpt quite a good mark for my OB quiz... Thank You Allah....

On July 18,2013 is my roomate birthday, who is the one that I afraid.... At first I decide to buy her a gift since that day is her birthday but after thinking I think it will going to be weird for me to buy a gift to her since i'm not that close with her... but in the end i still bought her a gift.... btw happy birthday *****... hope you will happy in your life n always be happy.... :)

hri ini aku ada kemahiran insaniah utk kolej.... n walaupun aku msh part 4 tiba2 je nma aku ada dkt part 5 n kena bgn pgi hri ini utk basuh ayam.... aku mmg x pndai membasuh ayam nie.. nak wat mcm mna aku nie terlalu rjn sebenarnya... huhuhuhu.... it is really my first time experience on "basuh ayam".... tulah waktu umi srh blaja msk x nak.. PEMALAS sgt..... n now serve you right... nasib baik jgk kena basuh ayam klu kena msk ayam... alamaknya hangit lah aym tu nnt... huhuhuhu... so lin for now on rjin2 kan lah diri anda utk ke dpr ye.... :)

No comments:

Post a Comment