Thursday 24 January 2013

24/1/2013

Selamat hari maulidur rasul kepada semua umat islam!!!!! hari sungguh best and bahagia buat aku.. do you all want to know why... cause today i went shopping with my mom, sister and my brother... i bought a lot of things... i bought shoes, blous, skrit and make up.... i'm really really really happy.... hehehehehe... 
 
_______________________________________________________________________________
 
kadang2 hati and fikiran kita mudah sangat confuse.... do not really know how your own heart feel.. tp aku amat berharap agar Allah membantu aku untuk meleraikan kekeliruan di hati ku ini... semoga Allah menunjukkan jalanNya utk aku lalui......... dan semoga setiap keputusan yang aku buat adlh btul dan aku x menyesal kerana membuat keputusan tersebut... aku bhrp agar Allah memberi aku kekuatan utk mengharungi kehidupan yang penuh mencabar ini... supaya aku tidak tersungkur di tengah jln.... dan biarlah cintaku untuk Allah dan Nabi Muhammad kekal selamanya di hatiku walaupun mati datang menjemput ku... :) kerana aku tahu cinta kepada Nya dan Nabi Muhammad adlh cinta yang plg hakiki... :) 


No comments:

Post a Comment