Wednesday 6 February 2013

6/2/2013

Alhamdulillah akhirnya mr.s sudah hbs translate kan movie aku into arabic.... thanks a lot to him... dia siapkan semlm... n lps nie aku dah x pyh tggu dia lg utk online kan??? btul x??? but there is something wrong with him last nigt.. lps dia hntr kat aku the last script for my movie dia ckp dia nak tido krna dia ada kls esk n aku ckp ok lah klu mcm tu n suddenly dia ckp good night n sweet dream.. lps dia ckp semoga Allah menjaga aku, my family n friends... semua tu mcm pelik sbb selama nie dia x pernah ckp mcm tu pun... aku yg menyebabkan dia berkata demikian??? hmmmm... dia mmg pelik n mmg pyh nak duga S nie... mybe lps nie dia x kan contact aku lg kot??? klu btul aku nak wat mcm mna... dah itu yg dia nak kan... walau bagaimana pun trima ksh kat S kerana sudi membantu aku utk translate kan skrip aku tu into arabic... thank a lot ye awk!!!!

Hari nie aku kena ambik suntikan hpv utk dos ke 2... mmg sakit rsanya... x thu lah brapa lama msa yg di ambil utk hilangkan kesakitan nie... hari ini juga Madam Ngo bgi buah limau kat semua studentnya... dan aku salah seorang dripadanya... aku dapat 2 lgi buah limau... hehehehehehe.... tp yg plg penting esk aku dah nak blik.... bestnya!!!!! my sweet home wait for me ok... i'll be back soon..... aku akn shooting di klantan utk movie arab aku.. entah jdi ke x aku berlakon... kena wait n see lah kan... di sbbkan terlalu happy dpt limau pendrive aku yg adanya first draft utk bel tlh ketinggalan di makmal bhsa.. aku kena ambik esklah jwbnya... hrp2 ada lah kat situ... klu x abislah first draft utk bel aku...huhuhuhu....

No comments:

Post a Comment